Jump to content
Piranha-Fury | Alles wat je wilt weten over Piranha's
  • 0
Sign in to follow this  
killer

iets meer....

Question

Hier nog een aantal foto's van mijn laatste aanwinsten :)

Caiman crocodillus

post-10263-0-10408600-1329371700_thumb.jpg

Babysalmus Nattereri

post-10263-0-14161700-1329372237_thumb.jpg

12 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Hier nog een aantal foto's van mijn laatste aanwinsten :)

Caiman crocodillus

post-10263-0-10408600-1329371700_thumb.jpg

Babysalmus Nattereri

post-10263-0-14161700-1329372237_thumb.jpg

in wat voor bak zit die babysalmus nattereri? denk dat een meterbakje de eerste jaren wel voldoende is ;)

• 0

Waar koop je die 2e? Zijn ze goed af te richten als ze klein zijn of kun je ze beter halfwas kopen :p

• 0

Die caiman is gaaf. Waar heb je die gescoord, wat kost zo'n dier en in wat soort verblijf houdt je hem? Kortom, meer info svp ;-)

• 0

Inderdaad, daar ben ik namelijk ook erg benieuwd naar! Misschien leuk om een foto van en in de bak te posten op het forum:)

• 0

Kaaiman is bij sommige zaken nog te bestellen, ziet er erg leuk uit alleen ze groeien heel snel (is mij verteld tenminste).

Ben benieuwd wie van de 2 er sneller groeit :thumbup:

• 0

ze zijn vrij makkelijk om aan te komen, het enige is dat vele het dier geen vaste verblijfplaats kunnen geven.

Ze hebben ruimte nodig en daar bedoel ik VEEL ruimte, met uiteindelijk een kamer als verblijf of tenminste een deel ervan.

Bij mij zitten ze ( 2st. ) momenteel in een terrarium van 200x60x60 met een hele ruime curver, met stromings pomp en een kleine filter.

Ik ben bezig met het opzetten van een aquarium van het zelfde formaat waar ze in komen, omdat het qua onderhoud een stuk makkelijker is.

Wat ik vaak gezien heb is dat ze in aquaria worden gehouden en een heel klein stukje land hebben om op te zonnen, omdat ze daar weinig gebruik van schijnen te maken.

Mijn dieren bewijzen het tegendeel en zijn iedere nacht wat rondjes aan het trekken door de bak :)

Foto's zijn niet zo denderend, maar meer heb ik op het moment nog niet,

Een nacht foto en een dagfoto

post-10263-0-50432300-1329483339_thumb.jpg

post-10263-0-46044100-1329483391_thumb.jpg

Over de 1.0 Babysalmus gesproken, het betreft een zeer zeldzaam exemplaar waar niet meer aan te komen is.

Qua ruimte niet zo veel eisend, wel territoriaal, snel, nieuwschrierig en vreemde waarschuwings geluiden,

Kan bijten met ernstige gevolgen, die direct onder de kraan behandeld moeten worden ;)

gr.

• 0

Haha gaaf, waar wil je die kaaiman uit eindelijk in gaan houden.

Wow, een zeldzame babysalmus.  :yaya:

• 0

Haha gaaf, waar wil je die kaaiman uit eindelijk in gaan houden.

Weinig kans dat killer nog reageerd, is niet meer aktief geweest hier sinds 01-08-2012

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe groot die kaaiman nu is... 

Sign in to follow this