• 0
Sign in to follow this  
Followers 0
Amazon

klein bakje 60x30x30

Question

Hier een foto van ons nieuwe kleine gezelschapbakje in wording met de afmeting 60x30x30 voorzien van prachtige RockZolid rocks. Zal wat meerdere plaatjes schieten van het bakje straks met beplanting en visjes erin. 

Het water is nog niet op niveau. maar dat komt omdat ik er morgen nog planten in moet zetten.

Tot in de loop van het jaar onze grote custom made aquarium van Diamond komt is dit een leuk tijdverdrijf.

IMG_1580.JPG

0

5 answers to this question

• 0

Leuk bakje, wat komt er in?

En ben ook wel benieuwd naar die grote bak!

0

• 0

Lijkt mij een geschikt bakje voor kleine cichliden uit het tanganyika meer. De slakkenhuisbewonertjes als Neolamprologus Brevis.

0

• 0

Dit is hoe het bakje er nu bij staat, klein beetje last van bruinalg maar verder draait ie als een tierelier. 

Er zitten 9 kardinaaltetra's, een koppeltje ramirezi's, 4 citroentetra's en 1 kleine golden nugget in.

planted.JPG

0

• 0

Mooi gedaan. Leuk dat je voor de citroentetra hebt gekozen. Kom je niet al teveel tegen in aquaria!

0

• 0

Mooi gedaan. Leuk dat je voor de citroentetra hebt gekozen. Kom je niet al teveel tegen in aquaria!

Nee dat zijn echt leuke vissen om te houden! Ik kom ze ook niet vaak tegen en eerlijk gezegd snap ik niet waarom. 

Alle vissen doen het erg goed, zijn fantastisch op kleur en de kardinalen zijn echt flink gegroeid. de grootste is net zo groot als de kleinste ramirezi inmiddels. 

0

Sign in to follow this  
Followers 0