Sign in to follow this  
Followers 0
payara803

3x Hydrolycus armatus per ongelijk gekocht

10 posts in this topic

mooie beesten  :nod:  maar wat ga je ermee doen als ze de 30cm gepasseerd zijn? 

0

Verkopen, mischien al iets eerder... Dan zullen ze toch naar een grotere bak moeten....

0

Gaaf en dat is nog eens geluk hebben! Ik zag ze ook al op mp langskomen :laugh:  Zijn die twee rechts voor en diegene onder de eheim intake de armatussen? 

Van wat ik op mfk lees zijn de armatus op de lange termijn vrij moeilijk te houden. Ze schijnen zichzelf uiteindelijk vaak kapot te zwemmen (uit schrik van een andere vis of onderhoud ofzo). 

0

armatus zijn echt killers, worden giga groot en heel ander karakter dan de andere payara's 

je leest vaak dat ze verward worden met andere soorten, en je hebt aan de ene kant best geluk want deze vissen zijn schaars en duur!!

Klein probleempje, zie ze maar eens een passend huis te geven

ik zag op een ander forum 2 jaar terug dat een gozer een mega mega bak had waar hij al armatus in had zwemmen, misschien is dat wat.. 

0

Gaaf en dat is nog eens geluk hebben! Ik zag ze ook al op mp langskomen :laugh: Zijn die twee rechts voor en diegene onder de eheim intake de armatussen?

Klopt ja dat zijn armatusen, ben er achter dat het er 4 waren

Jammer is wel dat ik ze veel te klein heb gekocht en er nog maar 1 over is mijn grootste scomb heeft er 3 opgegeten....

Van wat ik op mfk lees zijn de armatus op de lange termijn vrij moeilijk te houden. Ze schijnen zichzelf uiteindelijk vaak kapot te zwemmen (uit schrik van een andere vis of onderhoud ofzo).

wat ik tot nu toe zie is dit bij de scombs en redtails wel het geval bij armatus valt dit mee deze is veel brutaler en veel minder bang, hij zwemt ook gewoon naar je toe enz

Edited by payara803
0

armatus zijn echt killers, worden giga groot en heel ander karakter dan de andere payara's

je leest vaak dat ze verward worden met andere soorten, en je hebt aan de ene kant best geluk want deze vissen zijn schaars en duur!!

Klein probleempje, zie ze maar eens een passend huis te geven

ik zag op een ander forum 2 jaar terug dat een gozer een mega mega bak had waar hij al armatus in had zwemmen, misschien is dat wat..

Klopt helemaal niets aan toe te voegen...

Deze soort is veel agressiever als de andere soorten is ook echt een ongelukje

Edited by payara803
0

wel mooi beest! 

0

Ziet er goed uit! Jammer dat je er maar 1 over hebt, maar dat maakt het ook weer makkelijker om hem een passend huis te bieden. Hoe is zijn gedrag? Heeft hij al door dat jij het voer komt brengen :) ?

0

Sign in to follow this  
Followers 0