Sign in to follow this  
Followers 0
Mikey

6000l\h wavemaker

10 posts in this topic

Hoe kan ik zoietz het beste plaatsen?

Recht door de bak of schuin naar boven?

Het gaat om een panorama 450l aquarium met redbelly's.

0

Hier heb ik mijn powerheads een beetje schuin naar boven gericht, zodat ook mijn wateroppervlak flink in beweging is.  :thumbup:

0

heb er eentje van 4000 l/h aan de zijkant net onder het midden van mijn bak gehangen ( de kop hangt licht schuin naar beneden gericht om wat bodemvuil naar een hoek te blazen) en eentje onder het wateroppervlak met de kop schuin naar boven gericht zodat er ook voldoende stroming aan de oppervlakte is en mijn vallesineria's gestrekt over het wateroppervlak worden geblazen.

mijn red's hangen meestal in de stroming te zwemmen.

Edited by kevinv
0

Ja dat doen ze hier nu ook. Heb een duo wavemaker nu in het midden van de bak. 1 gericht iets schuin naar beneden en ander naar boven het lijkt goed tegaan. Begin kreeg ik er zoveel rommel van in het water. Heb nu aardig wat planten dus moet beetje oppassen waar ik het heen richt. Moet eerlijk zeggen 6000l\h is wel veel dus ik was even bezig met instellen.

0

let er alleen wel op dat je reds ook over een stromingsvrije plaats beschikken.

0

perfect

0

ik heb een jebao wavemaker schuin naar boven geplaatst zodat de oppervlakte lekker in beweging is, de rhom houdt ervan om er lekker voor te hangen

0

Sign in to follow this  
Followers 0