Jump to content
Piranha-Fury | Alles wat je wilt weten over Piranha's
Sign in to follow this  
Jeff1986

LED computer!

Recommended Posts

Jeff1986    16

Beste forumleden,

ik ben eindelijk eens begonnen om te kijken of ik me balken kan aansturen met een led computer!

dit word nog een aardig moeilijk karwijtje haha.

ik ben er achter dat het moet gaan kunnen lukken.

maar ik moet hier en daar wat veranderen in de balk!

de kleur wit moet ik gaan opdelen in 2 kanalen in de plaats van 1.

rood deed het maar stopte er opeens mee (ff checken dus)

blauw doet het prima :)

ik hou jullie op de hoogte!

post-12979-0-10090700-1389200414_thumb.jpg

post-12979-0-18054100-1389200421_thumb.jpg

Jeff1986    16

zons op en ondergang ;) ochtend rood naar je hoofdverlichting naar je nachtverlichting. en dat allemaal geleidelijk :)

zons op en ondergang ;) ochtend rood naar je hoofdverlichting naar je nachtverlichting. en dat allemaal geleidelijk :)

Moet hem dan ook iedere keer op je laptop aansluiten of gewoon 1x instellen ?

midas    16

Zou wel erg gaaf zijn als je het draaiend krijgt!

Heb ooit eens zo'n systeem gezien op een bak, was wel echt ontzettend gaaf die kon zelfs voorbij komende wolken nabootsen.

cyr    1

Vet!! Ben benieuwd:)

lijkt mij gaaf om te zien . misschien dat ik het ooit nog eens aanschaf als ik weer genoeg geld heb voor led verlichting :p 

PYGO    6

Heb het eens gezien als demo bij de LFS, was volgens mij van aqua-medic maar weet het niet meer zeker.

Met zon opkomst en ondergang, voorbij drijvende wolken/schaduw ,maanlicht en zelfs weerlichten van onweer, echt bizar.

Kosten iets van 2300 euro geloof ik...

Keep up the good work!!!!

Greetzzz John.

Jeff1986    16

nou helaas! het is niet gelukt! de leds blijven eruit klappen. en sommige werken dan gewoon niet. ik moet weer verder met mijn zoektocht naar een goeie computer die wel werkt erop.

leukste is. deze balk was voor onze vriend Roef ;) dus dit word lache, meneer was op de hoogte dat het niet 100% zeker was dat het ging werken.

dus ik bied hem een mooie andere optie aan wat mij geld gaat kosten, 4 drivers met allemaal een handmatige dimmer erop en dus een werkend product.

alleen werkend op tijdklokken. en dan als ik wel een goeie computer heb deze hem aanbieden gratis voor zijn bak. met nieuwe balk.

meneer gat natuurlijk niet akkoord. terwijl hij 100% op de hoogte was van de risico,s. dit gaat nog lache worden.

Jeff1986    16

goed, we hebben zojuist het volledige bedrag terug geboekt. ook al waren de risico,s zeer duidelijk. hij kon een goed werkende balk krijgen met dimmers. maar meneer ging daar natuurlijk niet mee akkoord. dus om veel gezeik te voorkomen geld terug geboekt. en contact verbroken!

deze balk zal later gewoon in de verkoop gaan. maar dan met het normale systeem. plug and play :)

ysberg    27

Het leed dat ondernemen heet....

Jammer dat het niet gelukt is, hoop dat het snel wel lukt. Mooi stukje techniek. Kan ik al aandelen kopen van jeffsaqualed? Ik heb er wel vertrouwen in!

Jeff1986    16

we gaan gewoon door Gijs! ik ga weer verder opzoek naar de juister computer! komt vast goed!

Jeff1986    16

mocht iemand trouwens interesse hebben. hij is op maat gemaakt voor een juwel 400 of vision 450 zal die ook in passen! :)

cyr    1

Jammer jeff maar blijf proberen:)

Wat bedoel je precies met de juiste computer bedoel je dat je nu niet de juiste software kunt runnen of wat?

cyr    1

Mijn geld heeft nu even een andere bestemming maar als je dit over een tijdje geperfectioneerd hebt ben ik om:p Heb nog altijd T8..

Jeff1986    16

deze computer kan gewoon geen high power leds aan. dus blaast de leds constant op. en sommige leds doen het gewoon helemaal niet. het werkt er gewoon niet op.

heel stom alleen de blauwen leds doen het wel! maar we gaan verder met de zoektocht!

cyr    1

Okeey.. yes keep it up:)

Amazon    42

nou helaas! het is niet gelukt! de leds blijven eruit klappen. en sommige werken dan gewoon niet. ik moet weer verder met mijn zoektocht naar een goeie computer die wel werkt erop.

leukste is. deze balk was voor onze vriend Roef ;) dus dit word lache, meneer was op de hoogte dat het niet 100% zeker was dat het ging werken.

dus ik bied hem een mooie andere optie aan wat mij geld gaat kosten, 4 drivers met allemaal een handmatige dimmer erop en dus een werkend product.

alleen werkend op tijdklokken. en dan als ik wel een goeie computer heb deze hem aanbieden gratis voor zijn bak. met nieuwe balk.

meneer gat natuurlijk niet akkoord. terwijl hij 100% op de hoogte was van de risico,s. dit gaat nog lache worden.

Dit klinkt dan evengoed als een prima deal toch, helemaal als je vooraf al weet dat het product nog in de ontwikkelingsfase zit vind ik dat jij hem nog aardig tegemoet gekomen ben.

Stiekem vind ik het wel karma, omdat hij toen wel een keer of 10 moest opnoemen dat die balk van hem WEL computergestuurd was ;)

Blijf het proberen, uiteindelijk vind je het ei van columbus 

Jeff1986    16

ja tis een beetje een sjappie... het is dat hij in f*cking friesland woont. anders was het een ander verhaal geworden. ik kan er namelijk niet tegen dat soort mensen. je maak afspraken brengt de persoon netjes op de hoogte en waarschuwde van te voren.... uiteindelijk bied ik hem nog een serieus mooie deal aan.... maar goed. het is gefixed :)

ja ik blijf gewoon door gaan Tim :) ik kom er vanzelf.

Sign in to follow this