Jump to content
Piranha-Fury | Alles wat je wilt weten over Piranha's
Sign in to follow this  
Jeff1986

Update 3000L en 2000L Tank Paul

Recommended Posts

Amazon    42

deze kon ik al, fantastische bakken en dito verlichting

midas    16

Echt een knoepert van een arowana, ook een hele mooie. De roggen vind ik persoonlijk minder mooi

Jeff1986    16

is een super red :) kost wat maar dan heb je ook wat. denk dat die de 80m wel aantik.

gaat allemaal natuurlijk om de LED :p Lol

TimoV    3

Haha, mooie bakken natuurlijk.

Maar vind het licht er ook erg mooi bij Jeff.

Zijn dit echt de allereerste die er zijn verkocht aan andere of?

Jeff1986    16

Dit waren echt 1 van de eerste ja. Tim heeft er ook zo 1 geloof ik. Zoals je ziet doen ze het prima ;)

Amazon    42

Dit waren echt 1 van de eerste ja. Tim heeft er ook zo 1 geloof ik. Zoals je ziet doen ze het prima ;)

Yep ik heb er ook 1 liggen van de allerereerste generatie, komt echt een bonk licht vanaf, heb dan ook de 10.000k versie. Hij is nog praktisch ongebruikt maar dat gaat verandering in komen want hij komt boven de 750 liter bak te hangen 

misterfun    5

Wat zijn de maten van de bak jeff want die 3000l lijkt erg hoog en toch schitterende verlichting tot op bodem. Wat voor roggen zijn dat in die bak en wat moeten die zo'n beetje kosten als pup ?

Jeff1986    16

maten zijn heel raar. want de bak is een soort van 2 driehoeken aan mekaar vast. maar iets van 300cm breed en 160cm diep en 80cm hoog geloof ik.

leopoldie black daimond, prijs is afhankelijk van kwaliteit.

maar denk als pup ongeveeer voor een man 500/600 euro en een vrouw 900/1500 euro. :)

misterfun    5

Thx voor je antwoord. Is die gelige dan de vrouw die na 44 sec in beeld zwemt ? Is dit trouwens in gouda bij die roggen kweker van der post heet die geloof ik. Zoiets is echt lastig thuis te houden zo een grote bak. En dan nog wat ze eten per dag kost ook flink wat. Maar ik gok zo dat deze mensen niet zo op een eurotje hoeven te kijken :)

Jeff1986    16

Geen idee welke rog van hem man of vrouw is :) nee dit is geen kweker. Gewoon een liefhebber met genoeg centen ;) er komt geloof ik een nog grotere bak.

p.s. die gele is een super mooie flower rog :D

Edited by Jeff1986

Sign in to follow this