Jump to content
Piranha-Fury | Alles wat je wilt weten over Piranha's
Sign in to follow this  
JGls2480

Kweekverslag Pygocentrus nattereri (JGls2480)

Recommended Posts

desmoduci    0
Een van de gelukkigste in jou bak is toch wel die goudvis....... :)

die heeft zoiets van YES ze hebben even geen aandacht voor mij.

Hij was gelukkig. Ze zijn nu allemaal weg. De Piranha's zijn de enige bewoners nu.

Whoehaha... ( :rockon: -rules )

JGls2480    0

Eindscore is toch 4. De 4 grootste van de eerste nest. Waar de rest en de guppen naartoe zijn spreekt voor zich. Nooit eender wat dan ook van resten eruit gehaald.

Resultaat mag er toch wezen denk ik. Had trouwens ook best de raam even kunne proper maken maarjah vergeten :idea:.

post-11025-1267876851_thumb.jpg

Edited by JGls2480

Guest CombiChrist   
Guest CombiChrist

Mooi werk op de vuile ruiten na :idea:

Ik heb hem gepinned, omdat het volgens mij toch een van de duidelijkste foto reportages is.

JGls2480    0
Mooi werk op de vuile ruiten na :idea:

Ik heb hem gepinned, omdat het volgens mij toch een van de duidelijkste foto reportages is.

Dank u. Ik geef wel toe dit bakje staat weg in een hoekje zonder bodem wat plastieke handel om schutplaatsen te maken dus het is niet echt mijn best ingerichte biotoop :laugh: en vind het ook zo'n stressvol gebeuren om de ruiten te gaan proper maken en voor wat ... Maar voor foto's ga ik de volgende toch wel even mooi maken is toch wel veel mooier om te vereeuwigen op internet.

Het goed nieuws is dat mijn Juwel R180 bak vrij komt de inhoud hiervan zit in een 160*70*60 (55 WH) zit. Een nieuwe 630 L zeebak dus kunnen ze in de R180 weer een tijdje in groter worden.

ysberg    27

Kunnen de youtube filmpjes weer gefixt worden ?

Het kanaal waar deze op stonden zijn verwijderd door Memento destijds. De orginele filmpjes moeten dus eerst weer toegevoegd worden aan youtube.

De orginele filmpjes van mijn kweektopic heb ik niet meer en kunnen dus niet meer geplaatst worden. :mellow:

Sign in to follow this