Jump to content
Piranha-Fury | Alles wat je wilt weten over Piranha's
Sign in to follow this  
david001

Zilveren arowana is er eindelijk

Recommended Posts

remyo    0

ja zonde man maar groote oscars hebben veel kracht,

heb zelf me oscar,s bij de arow weg moeten halen , omdat de arow de oscars pakten

david001    0

ik vind het zelf ook mega jammer maar anders laat ik het voor wat het is en gavoort met mijn pauwogen die make me ook veel plezier ik vind het ook zeer spijtig hoe het gekomen is maar ja ik zou er alles aan doen om de tijd terug te draaien mar dat gaat spijtig genoeg niet :lock: .

maar bedankt voor de tips en steun.

Bobbie    0
Bedoeld of onbedoeld, de vis is overleden omdat hij het advies volgde hier gegeven, terwijl als hij in de 60 cm bak was gebleven had hij het wel overleeft. Niet alleen de eigenaar, maar ook mensen die advies geven moeten goed lezen over de situatie en het topic (hij heeft immers vermeld dat er oscars zaten in zijn grote bak) en onderbouwen (wel uit de 60 cm, maar niet bij de oscars). Het is uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de eigenaar van de vis, maar zonder het (ongetwijfeld goed bedoelde advies) had de vis nog geleefd :lock:

Geen persoonlijke aanval, maar ik vind het erg jammer voor David.

Het advies wat gegeven werd was als er genoeg ervaring/informatie was gezocht wel goed opgevat.. en dan was die ook niet verplaatst..

Rivfader    0

@fouad,

er is idd veel verschil tussen zwart en zilver maar ook tussen oscar en mota... ik dnek een vergelijking tussen 30cm zilver en oscar 20cm hetzelfde is als 30cm zwart en mota 20cm

janus    0

Koop een mooie zilver van zo`n 30+ cm, die kosten niet zoveel.

Wel een mooie combi in die 3 m bak!!

~Pira&nha~    0

-verplaatst naar: Roofvissen - Foto's en Video's-

Jammer dat het zo is gelopen David, ik hoop dat je hiervan geleerd hebt en voortaan de instructie van de gevorderden opvolgt, dat had je veel leed bespaard. Succes in ieder geval met je toekomstige vissen?! :cheers:

Rivfader    0
was een mota?

sorry mota gebruiken we op het nederlandse cichlidneforum als afkorting voor Parachromis motaguensis

david001    0

ik heb besloten dat ik geen andere vissen meer koop voor de volgende jaren wacht tot dat ijn school pauwogen volwassen is en ik denk dat ik me daar zeer mee zal ammuzeren die doen het zeer goed nu.maar een aro van +30 is ni echt goedkoop als je 100 euro goedkoop vindt? ik persoonlijk niet, maar wil even geen geld meer spenderen aan mijn aquarium heeft de laatste tijd genoeg gekost met aankoop en dergelijke.

maar toch bedankt voor jullie steun ik zal zeker blijven lezen .

maar 1 vraag heb ik nog wie van jullie heeft allemaal pauwogen(astronotussen)?

flemming    0

bedankt rivfader,dat is een hele mooie gekleurde cichlide,al zeg ik het zelf.

janus    0

Of je hem wel koopt of niet moet je uiteraard zelf weten maar een mooie zilver kan je zeker aankomen voor zo`n 50 euri.

devil    0

ik heb er 3.

david001    0

ik heb er 3.

gaat dat goed met 3? ik heb er ook even 3 gehad ma dat was ononderbroken een gevecht, nu heb ik er 6 maar nu is dat een rustig schooltje ( tot dat je er een zebra danio in smijt :thumbup:). maar zij er eigelijk nog forums waar er meer op cichliden word gericht dit is ook leuk om te lezen maar zou ook wat meer willen lezen over mensen hun cichliden.

mvg

Bobbie    0

ik heb er 3.

gaat dat goed met 3? ik heb er ook even 3 gehad ma dat was ononderbroken een gevecht, nu heb ik er 6 maar nu is dat een rustig schooltje ( tot dat je er een zebra danio in smijt :)). maar zij er eigelijk nog forums waar er meer op cichliden word gericht dit is ook leuk om te lezen maar zou ook wat meer willen lezen over mensen hun cichliden.

mvg

op Google vind je er genoeg :thumbup: maar sommige van die forums zijn "hard" voor mensen met weinig ervaringen dus houd daar wel rekening mee :) dat is ook 1 van de redenen dat ik niet aktief ben op dat soort forums

panaque1    0

ik heb een maatje dier 5 weg doet van een cm of 20 ik kan er 1 regele voor een leuk prijs je

ik kan over 2 weken 1 van 30 cm voor 35 euro regelen

sayyid    0
op Google vind je er genoeg :cya: maar sommige van die forums zijn "hard" voor mensen met weinig ervaringen dus houd daar wel rekening mee :( dat is ook 1 van de redenen dat ik niet aktief ben op dat soort forums

ik vind dat overigens wel bizar, die mensen zijn ook ooit eens rookies geweest.... het kan zijn dat iemand zich wat meer moet inlezen, maar er zijn weinig mensen die het niet op de harde manier hebben moeten leren (door verlies van een vis).

david001    0

ja ik weet het nu maar met mijn pauwogen dat gaat zeer goed nu lekker gekke visjes die klein worde nu wel ook eindelijk groot waar ik wel lang op moets wachte :cya: maar ja nee op zo'n forums moet je dan niet echt beginne als ze daar grof zijn.Maar ik lees dit voor iets te leren en een beetke lol te hebben en ni om me te laten "uitschijten" om het grof te zeggen.

panaqua tegen wie was dat met die pauwogen?

mvg david

MasterFouad    0
dat was tegen jou voor arowana,s

heb je niet wat fotos van de vis dan

is een stuk beter lijkt mij

grtz Fouad

Rivfader    0

probeer het nederlandsecichlidenforum een kerel ;) veel info over cichliden mensen die weten waar het over gaat en ook voor een beginner de mogelijkheid om te leren hoor :thumbup: eerste kritiek kan soms hard aankomen maar is goed bedoeld en daar gaat het om :(

david001    0

waar ergens in nederland dan ? en wat is een leuke prijs :d ik ken enkel de prijzen van belgi

Sign in to follow this