Jump to content
Piranha-Fury | Alles wat je wilt weten over Piranha's
Sign in to follow this  
panaque1

altum

Recommended Posts

MasterFouad    0

maanvis bedoel je?

MasterFouad    0

zeker mooi maar lijkt wel een maanvis

Is inderdaad een maanvis, maar een andere soort als de "gewone Pterophyllum Scalare" die doorgaans verkocht wordt. Deze jongens worden een stukje groter, en zijn te herkennen aan de knik op de kop. Zijn ook een stuk zeldzamer in de handel. Ik heb deze Altums ook een tijd geleden gehouden in een groep van 5, hebben wel de ruimte nodig, vooral een hoge bak, ze kunnen nl. 40cm hoog worden (waar de naam 'altum' dan ook naar verwijst), wel

Edited by the Franpire

panaque1    0

ik had er nog twee maar die hebben het niet gehaald want hun vinne waaren flink beschadigt en ze zaten op een ph waarden van 8 dat zegt al genoeg maar over 2 maanden kommen nog een stuk of 4 bij mijn aquarium is 60 cm hoog

Dexter    13
maanvis bedoel je?

Ga jij eens snel je huiswerk doen ;-)

MasterFouad    0
maanvis bedoel je?

Ga jij eens snel je huiswerk doen ;-)

whuahauah

nou ja nu weet ik het maar leek er wel veel op

maja deze worden dus huge

:p

~Pira&nha~    0
zeker mooi maar lijkt wel een maanvis

uhm...het IS een maanvis ;-)

nou ja nu weet ik het

:p

Edited by ~Pira&nha~

ik had er nog twee maar die hebben het niet gehaald want hun vinne waaren flink beschadigt en ze zaten op een ph waarden van 8 dat zegt al genoeg maar over 2 maanden kommen nog een stuk of 4 bij mijn aquarium is 60 cm hoog

Jammer dat ze stuk zijn gegaan, maar als ze uit zo'n situatie komen is dat logisch. 60 cm hoog moet ruim voldoende zijn toch!

Misscien moet je de inrichting van de bak wel even omgooien als je er nog een paar altums bij doet, ze kunnen soms wel een territoriaal zijn als ze niet samen opgroeien, maar als de inrichitng verandert is dat meestal wel over weet ik uit ervaring :maaad: .

Veel plezier ermee!

Sign in to follow this