Jump to content
Piranha-Fury | Alles wat je wilt weten over Piranha's
Sign in to follow this  
Bobbie

FRT,Leo's,Motoro,L014.RTG,Green's

Recommended Posts

Bobbie    0

ohh vergeet helemaal te melden dat de FRT et tot nu toe geweldig doet bij de rest ;) en ook is die inmiddels aan het eten :) al valt het niet mee 5 doperwtjes te vinden in mijn bak haha

PYGO    6

idd heel vet mate!! ;)

Bobbie    0

ja schildpadje is super gaaf ! me vriendin is nu die er een paar dagen zit meer in de buurt van het aquarium geweest dan ooit ;)

~Pira&nha~    0

Zier er (nog steeds) erg goed uit!

Die turtle is echt vetjes! :p

flemming    0

yo bobbie gaat een schilpad wel goed met vissen,ik begreep altijd dat dat nooit goed kan gaan.

wil je het risico wel wagen een van je leo's te verliezen.

Bobbie    0

dit is niet zomaar een schildpad :p dit is een schatje ! en er blijven altijd risico's maar in mijn bak moet het te doen zijn vanwege de grote

Loubard    0

Hoe zou die persoon aan twee frt komen? Ze zijn bijna niet te krijgen...en als je er twee bij elkaar zet met zo'n dure schildpad zou je wel behoorlijk stom zijn, want als je een beetje research had gedaan had je geweten dat 2 frt's bijna altijd zullen vechten, daarnaast als een motoro een schildpad neer steekt moet hij wel knap goed mikken om hem op zijn echte huid te raken en dat lukt naar mijn idee niet in 1 keer en al helemaal niet bij twee schildpadden, zonder dat de eigenaar hier iets van gemerkt had en de schildpadden van de vissen had gescheiden (dit geld ook voor de periode nadat de eerste frt is doodgegaan) ...het hele verhaal klinkt mij als een broodje aap verhaal in de oren. No offense, als bobbie dit had gepost had ik het ook niet geloofd.

Bobbie    0

vind het ook een vreemd verhaal. en als het waar zou zijn dan op ze top 1 frt... maar 2 frt's dood door een roggensteek lijkt me zeer onwaarschijnlijk :cheers:

Sign in to follow this