Jump to content
Piranha-Fury | Alles wat je wilt weten over Piranha's
Sign in to follow this  
Bobbie

Foto roggen

Recommended Posts

Bobbie    0

hey,

geen top kwaliteit maar wat vindne jullie er van ?

post-9694-1206899342_thumb.jpg

Bobbie    0

nee dat hebben ze voorlopig nog niet ;) en in 5jaar zijn ze zo rond de 50/60cm disksize

janus    0

Duur zijn ze zeker, maar je hebt wel wat geks!!

Edited by janus

Bobbie    0

ze zijn zeker prijzig, maar ja droomde al zo lang van deze beestjes ;) en nu ik ze heb heb ik er nog geen seconde spijt van gehad !

sayyid    0
ze zijn zeker prijzig, maar ja droomde al zo lang van deze beestjes ;) en nu ik ze heb heb ik er nog geen seconde spijt van gehad !

aan wat voor prijs moeten we dan denken?

sayyid    0
1250,-/1500,- per stuk

:rockon:

als je een paartje hebt, dan zou je ze in de goede omstandigheden misschien kunnen kweken en verkopen aan liefhebbers ;)

Zoals ik eerder ook tegen haiko zei, heb ik een beetje 'angst' om hele dure vissen aan te schaffen €400+ ... stel je voor dat je ineens de deathcurl zou constateren bij zo'n rog....

Edited by sayyid

Bobbie    0

dat is natuurlijk altijd een risico, maar leopoldi's zijn onwijs sterke roggen. en samen met motoro's de sterkste roggensoort. daarbij is dit ook nog eens nakweek dus ik durfde het risico wel aan ;)

PYGO    6

SUPER mooi Bobbie,het blijft kwijlen met die Leo`s he? ;)

greetzzz john :rockon:

~Pira&nha~    0
Kan je roggen, en daarbij vissen in het algemeen eigenlijk, tegenwoordig verzekeren?

;)

Bij onze verzekering iig wel, onze aquaria zijn ook verzekerd. Vissen zouden we nog apart kunnen verzekeren, is geen slecht plan volgens mij...

Bobbie    0

mijn vissen zijn verzekerd ja... als mijn aquarium breekt dan. maar weet niet of dat het geval is bij andere gebeurtenissen.

Sign in to follow this